קצת מידע על הפצת עלונים

תכנון אסטרטגית הפצת עלונים

השלב הראשון לצורך הפצת עלונים הינו לקבל את כל המידע מן הלקוח: מיהו קהל היעד? מה מפרסמים? איך מפרסמים? היכן מפרסמים? כל אלו, מאפשרים להכין את העלון בצורה הטובה והנכונה ביותר – כזו שתקלע לטעמו של הלקוח ויאפשר להגיע אל ההמונים בצורה נכונה, אישית ואפקטיבית במיוחד.
במהלך תכנון אסטרטגית הפצת עלונים לוקחים בחשבון מספר פרמטרים חשובים:
• מטרה
• קהל יעד
• אזור הפצה
• לוחות זמנים

עיצוב והדפסה של עלונים

השלב הבא הינו יצירה העלון עצמו, בו למעשה עושים שימוש באמצעי שיווק ופרסום אפקטיביים, עיצוב גרפי והכנה של העלון. יש לבחור את גודל העלון, סוג הנייר, הצבע, וכל האלמנטים השונים שהופכים את העלון לאיכותי ומושך לעין. את הקובץ המוכן מדפסים בהתאם לכמות העלונים הנדרשת.

עבודת הפצת עלונים

לאחר סיום הדפסת כל העלונים מתחילים במלאכת העבודה בפועל – חלוקת העלונים. העבודה מתבצעת על ידי אנשי כוח אדם מיומנים ואמינים, המבטיחים חלוקה והפצה אפקטיבית של העלונים, בין אם דלת לדלת, תיבות דואר, חניונים, בתי עסק, משרדים או באמצעות דיילות שיווק באזורי מסחר.

פיקוח ובקרה של הפצת העלונים

תהליך הפיקוח והבקרה על העבודה הינו חשוב ביותר, על מנת שתוכלו, בסופו של יום, לדעת בדיוק היכן חולקו העלונים, כמה עלונים חולקו, וכמובן – תוכלו לאמוד את מידת האפקטיביות של תהליך העבודה. עם סיום העבודה, תקבלו דו"ח מלא המסביר את התהליך ואת התוצאות של עבודת הפצת העלונים.
המדריך להפצת עלונים מאפשר לכם להבין את הנקודות החשובות של מהלך העבודה, יחד עם זאת, חשוב מאוד לבחור בחברת הפצה מיומנת ואמינה. חברת עלונים, הרשת הארצית להפצה ופרסום, בעלת ניסיון של שנים רבות בתחום הפצת עלונים, תכנון ובקרה, הדפסה וחלוקה. בחברת עלונים תוכלו ליהנות משירותים כוללים של הפצת עלונים ולקבל מענה אופטימאלי לצרכים שלכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם